Szanowni Klienci, informujemy, że w dniu 24 grudnia nasza firma będzie nieczynna. Serdecznie zachęcamy do składania zamówień z wyprzedzeniem. Wszystkie zamówienia nadesłane do nas w czasie przerwy świątecznej będą obsługiwane sukcesywnie począwszy od 27 grudnia.
Oprogramowanie SafeQ firmy YSoft to kompletny, zintegrowany system do zarządzania środowiskiem druku w firmie. Pozwala na pełną kontrolę obiegu dokumentów oraz monitoring działania floty drukującej: urządzeń wielofunkcyjnych do biura, drukarek, skanerów. Dzięki SafeQ poznasz rzeczywiste zapotrzebowanie na druk w firmie, zlokalizujesz miejsca powstawania kosztów i wdrożysz skuteczne procedury optymalizacyjne.
Najważniejszą korzyścią ze stosowania SafeQ jest wiedza o wszystkich procesach, które zachodzą w środowisku druku. Dzięki temu rośnie bezpieczeństwo i komfort drukowania, a jednocześnie maleją koszty związane z marnotrawstwem papieru i tonerów. Oto lista szczegółowych korzyści ze scentralizowanego zarządzania drukiem w firmie:
Bezpieczeństwo danych w firmie jest jednym z kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę podczas wyboru systemu zarządzania drukiem. SafeQ oferuje szereg funkcji, które znacząco zwiększają poziom bezpieczeństwa informacji przetwarzanych i przechowywanych w procesie drukowania oraz skanowania:
Wprowadzenie systemu SafeQ do zarządzania drukiem w firmie przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa danych oraz optymalizacji procesów drukowania i skanowania.
• Ochrona przed nieautoryzowanymi użytkownikami przez zapewnienie bezpiecznego dostępu do urządzeń wielofunkcyjnych i dokumentów
• Dokumenty pozostają bezpieczne do momentu, aż użytkownik uwierzytelni się przy użyciu czytnika kart, kodu PIN, nazwy użytkownika/hasła lub kombinacji tych metod.
• Ograniczenie kosztów i marnotrawstwa papieru w przypadku zadań, które zostały wysłane do wydrukowania, ale nie są już potrzebne.
• Łatwe przypisywanie użytkownikom lub grupom użytkowników praw do drukowania, kopiowania i skanowania, co przekłada się na dogodne administrowanie zasobami informatycznymi
• Wymusza stosowanie wstępnie zdefiniowanych, zapisanych w bibliotece reguł drukowania w celu ograniczenia kosztów, np.: zamianę druku kolorowego na czarno-biały, jednostronnego na dwustronny czy wysyłanie zadania do najbardziej ekonomicznego urządzenia, a także pozwala na tworzenie własnych reguł
• Powiadomienia przekazują użytkownikom informacje o wynikowych kosztach, co prowadzi do lepszego, niejednokrotnie mniejszego, użycia drukarki
• Powiadomienia o nieprzestrzeganiu zasad oszczędzania kosztów pomagają wymusić odpowiednie reguły drukowania
• Bezpieczne drukowanie na dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym w środowisku drukowania
• Skalowalność odpowiednio do potrzeb biznesowych od jednego biura do wielu kontynentów
• Dzięki drukowaniu zadań dopiero po uwierzytelnieniu się przez użytkownika poufne dokumenty nie pozostają w zasobnikach wyjściowych
• Opcjonalne zmniejszenie wykorzystania kosztownych serwerów przez obsługę złożonych zadań drukowania na stacji roboczej klienta
• Moduł Drukowanie bezprzewodowe firmy YSoft dla komputerów Mac i urządzeń mobilnych z systemem iOS gwarantuje pracownikom mobilnym wygodne, bezpieczne drukowanie
• Bezpieczne drukowanie mobilne na urządzeniach wielofunkcyjnych przez Internet i pocztę e-mail
• Obsługa drukowania przez anonimowych gości
• Automatyczna konwersja formatów (JPG, PDF, DOC, PPT, XLS, PNG)
• Bezpieczne skanowanie jednym kliknięciem do wstępnie określonych bibliotek dokumentów usług SharePoint® i Dropbox® Business / Dropbox Enterprise sprawia, że przechwytywanie i przesyłanie dokumentów jest łatwe
• Przeglądanie folderów, przechowywanie dokumentów w imieniu użytkownika, który w tym celu wykonał skanowanie z użyciem identyfikatora użytkownika urządzenia wielofunkcyjnego, i rozpoznawania kodów kreskowych
• Skanowanie za pomocą skryptów do wiadomości e-mail, folderu domowego lub wcześniej wskazanej lokalizacji
• Światowej klasy mechanizm OCR, czyszczenie obrazów, dołączanie stron na początku lub na końcu dokumentu, usuwanie pustych stron, wyróżnianie tekstu i dokumenty z obsługą wyszukiwania w formacie PDF, Microsoft Word i Microsoft Excel
• Mniej skomplikowana administracja dzięki kontom indywidualnym i grupowym
• Obsługa cenników, centrów kosztów, kodów rozliczeniowych i limitów wykorzystania ułatwia przydzielanie kosztów
• Usługi płatnego drukowania umożliwiają zarządzanie kosztami i ich odzyskiwanie
• Wstępnie zdefiniowane i niestandardowe raporty zarządzania dostarczają oparte na stanie faktycznym dane oraz informacje pochodzące z audytów użycia
• Raporty dla zarządu i raporty ekologiczne zawierają zbiorcze wyniki i informacje dotyczące oszczędności zasobów
• Raporty CRS wykorzystujące moduły OLAP i analizy trendów długoterminowych pozwalają administratorom na bardziej wydajne zarządzanie flotą drukarek