Szanowni Klienci, informujemy, że w dniu 24 grudnia nasza firma będzie nieczynna. Serdecznie zachęcamy do składania zamówień z wyprzedzeniem. Wszystkie zamówienia nadesłane do nas w czasie przerwy świątecznej będą obsługiwane sukcesywnie począwszy od 27 grudnia.
Projektowanie, druk, uszlachetnianie i procesy wykończeniowe w produkcji opakowań nisko i średnionakładowych to wiodące tematy naszej konferencji. Niemniej prezentowane rozwiązania drukujące, uszlachetniające i introligatorskie są odpowiednie także do druku materiałów reklamowych, książek, katalogów, zaproszeń oraz wizytówek
Zapraszamy w środę 21 czerwca lub czwartek 22 czerwca 2023. Wybierz jeden z dwóch terminów jakie proponujemy. Agenda będzie ta sama 21 i 22 czerwca. Koniecznie zarejestruj się liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zarejestruj sięProdukcja opakowań nisko i średnionakładowych stała się wymogiem rynku. Wiemy, że jest ona nie lada wyzwaniem dla części z tradycyjnych drukarń. Podczas naszej konferencji doradzimy czym kierować przy wyborze linii do cyfrowej produkcji opakowań i odpowiemy na niektóre z nurtujących pytań.
Podczas naszej konferencji wysłuchasz ciekawych wystąpień na tematy związane z produkcją opakowań. Przejdziemy przez procesy projektowania, drukowania, uszlachetniania oraz finiszingu. A w części warsztatowej będzie okazja by zobaczyć jak pracuje i z jakich rozwiązań korzysta współczesna drukarnia nastawiona na produkcję opakowań. Konferencja jest multibrandowa, dlatego każdy może znaleźć tutaj odpowiednie dla siebie rozwiązanie. Będzie to okazja, aby zobaczyć podczas pracy dwie różne linie produkcyjne. Pierwsza linia będzie kładła nacisk na ciekawe i bogate uszlachetnienie. Wykorzystamy dodatkowe kolory specjalne, sleeking, lakier 3D a wszystko po to, aby uzyskać produkt atrakcyjny dla klienta końcowego. Druga linia będzie zgodna z modnym w niektórych obszarach kierunkiem eko. Będzie to druk w CMYK-u na atrakcyjnych ozdobnych podłożach. W obu liniach postawimy na marketing sensoryczny. W pierwszej linii będzie on oparty na lakierze 3D. W drugiej linii na wrażeniach dotykowych związanych z papierem ozdobnym.
Do producentów wysokonakładowych wolumenów opakowań, borykających się z trudnymi pytaniami o realizacje krótkich serii.
Do tych którzy obecnie drukują dla rynków reklamowych, wydawniczych, akcydensowych a chcieliby wejść na rynki związane z drukiem opakowań, metek, etykiet.
Do tych, którzy są zainteresowani niskonakładową produkcją pudełek, metek lub etykiet. Prezentowane multibrandowe rozwiązania są dedykowane do druku zarówno na kartonach, papierach ozdobnych jak i na papierach samoprzylepnych
Do producentów opakowań personalizowanych
Do grafików i agencji projektowych związanych z rynkiem opakowań, etykiet samoprzylepnych oraz metek
Także do tych którzy zamierzają pozostać przy produkcji materiałów reklamowych, wydawniczych, czy akcydensowych a są ciekawi co w trawie piszczy jeśli chodzi o współczesne rozwiązania związane z drukiem cyfrowym, zaawansowanym uszlachetnianiem oraz finiszingiem.
Część warsztatowa poranna
Część wykładowa 11.00 - 13.10 (130 minut) Sala wykładowa na pierwszym pietrze.
DKS „Przywitanie gości"
Andrzej Ćwikliński - DKS
Digital Box Factory - wycięte pudełko już od 1 sztuki
Dominik Szulim - Akonda
Projektowanie dla druku cyfrowego
Maja Aleksandra - Pelc, Studio Projektowe Pelc&Partners
Nieważne co wymyślisz – mamy na to papiery
Ewelina Tobiasz - ZING
Fujifilm Revoria Press PC1120 – aplikacje dotychczas niedostępne dla druku cyfrowego
Agnieszka Głowacka - Fujifilm Polska
Przygotowanie plików graficznych do druku w sześciu kolorach-kluczowe aspekty
Marek Czarnocki - Fujifilm Polska
Mocne strony urządzeń Canon w obszarze kolorowego druku produkcyjnego
Michał Młynarczyk - Canon Polska
Część trzecia i najważniejsza - uszlachetnianie
Mateusz Wożniak - Konica Minolta Business Solutions Polska
Lunch i czas na rozmowy indywidualne
Część warsztatowa popołudniowa 14.10 - 16.30 (140 minut) Na parterze budynku
część warsztatowa popołudniowa. Na parterze budynku. Ciag dalszy pokazów indywidualnych i testów rozpoczętych podczas części warsztatowej porannej.
Losowanie nagród dla uczestników.
Maja Aleksandra Pelc
Właściciel Studia Projektowe Pelc&Partners
Studio Projektowe Pelc&Partners
Właścicielka studia projektowego Pelc & Partners specjalizującego się w projektach opakowań dla branży FMCG."
Ewelina Tobiasz
Backseller / Junior Product Manager
Zing
Nazywam się Ewelina Tobiasz i jestem Backsellerką / Junior Product Managerem ds. papierów ozdobnych w firmie Zing S.A., jednym z największych polskich dystrybutorów podłoży do druku. Zajmuję się prezentacją, promowaniem oraz przekazywaniem swojej wiedzy na temat papierów ozdobnych, metod ich zadruku i uszlachetniania, jak również ich właściwego doboru do planowanych realizacji. Współpracuję z grafikami, agencjami, drukarniami, klientami końcowymi i szkołami artystycznymi (ASP). Organizuję szkolenia/warsztaty dla klientów/studentów, gdzie z przyjemnością dzielę się moją wiedzą i doświadczeniami, zwiększając świadomość odbiorców na temat papierów ozdobnych i dążąc do ich pełnej satysfakcji z produktu.
Agnieszka Głowacka
Business Development Manager POD
Fujifilm Polska
Obecnie zajmuje się wdrażaniem rozwiązań do druku na żądanie firmy Fujifilm na rynku polskim. Absolwentka wydziału papiernictwa i poligrafii PŁ. Całe życie zawodowe związana z branżą poligraficzną. Współpracowała z wiodącymi markami krajowymi i światowymi z obszaru druku offsetowego i rozwiązań software’owych. Zafascynowana możliwościami, jakie obecnie oferuje technologia druku cyfrowego.
Michał Młynarczyk
Professional Print Product Manager
Canon Polska
W Canon pracuję już 14 lat I zajmuje się od strony marketingowej urządzeniami ProPrint do druku na papierze ciętym na potrzeby własne firm jak i dla firm zajmujące się sprzedażą wydruków.
Mateusz Wożniak
Production Printing Sales Director w Konica Minolta.
Konica Minolta Business Solutions Polska
Kontynuuje tradycje rodzinne od wielu lat zajmując się poligrafią. Odpowiedzialny za kanał sprzedaży w Polsce urządzeń produkcyjnych, maszyn z segmentu Industrial oraz urządzeń do uszlachetniania.
Marek Czarnocki
Deputy Service Manager Graphic Communication Division
Fujifilm Polska,
W FUJIFILM od 10 lat. Odpowiadam za wdrożenia oprogramowania w druku offsetowym i cyfrowym, prowadzę szkolenia z obsługi maszyn cyfrowych. Posiadam certyfikat FOGRA z zakresu zarządzania kolorem i certyfikacji druku.
Dominik Szulim
Właściciel FIRMY Akonda
Akonda
Właściciel firmy Akonda specjalizującej się we wdrożeniach systemów introligatorskich
Andrzej Ćwikliński
Dyrektor Sprzedaży Systemów Produkcyjnych
DKS
Dyrektor Sprzedaży Systemów Produkcyjnych. Od 13 lat w DKS. 26 lat doświadczenia w poligrafii z czego 16 lat w druku cyfrowym oraz 10 lat w druku offsetowym.
Przemysłowe urządzenie do druku w sześciu kolorach w jednym przelocie. Dostępne kolory specjalne to: złoty, srebrny, biały, różowy, przezroczysty punktowy oraz przezroczysty texture do papierów fakturowanych. Kolory specjalne możemy umieszczać jako spodnie (poza clear) oraz jako wierzchnie. Taka konfiguracja w połączeniu z modułem do zdejmowania ładunków elektrostatycznych daje świetne rezeultaty nie tylko w przypadku druku na papierze, ale także w przypadku druku na foliach przezroczystych oraz podłoży metalizowanych. Dodanie jako koloru specjalnego różowego poza drukiem typu spot on, daje ogromne możliwości w uzyskiwaniu szerszego gamutu kolorystycznego. To wszystko powoduje, że Revoria jest produktem do szerokiego zastosowania od opakowań po fotoalbumy.
Urządzenie dla drukarń wymagających wysokiej jakości przy zachowaniu średniego miesięcznego wolumenu na poziomie powyżej 50 tysięcy przelotów. W stosunku do poprzednich modeli Canon wyróżniają ją: automatyczne chłodzenie arkuszy po wyjściu z utrwalania oraz automatyczna kalibracja za pomocą wbudowanych spektrofotometrów. Innowacje w nowym modelu idą w parze z zachowaniem świetnych rezultatów w druku na papierach fakturowanych - co było cechą charakterystyczną poprzednich modeli. Urządzenie wyposażone w opcję dodatkową Multi-drawer Paper Deck-E1 jest bardzo skuteczne w podaniu zarówno niskogramaturowych jak i wysokogramaturowych podłoży.
Urządzenie do punktowego uszlachetniania lakierem z efektami 2D oraz 3D o grubości od 21 do 116 mkm. Doskonałe narzędzie do nadania efektów marketingu sensoryczneego dla opakowań premium, etykiet, katalogów produktów, wizytówek, kart menu, okładek książek i wielu innych produktów projektowanych kreatywnie z efektami wow.
Ploter tnący z funkcją bigowania to narzędzie do produkcji niskonakładowych opakowań, naklejek, teczek i wielu innych produktów poligraficznych. Tnie, nacina, biguje i perforuje już od jednej sztuki produktu docelowego bez konieczności wykonywania kosztownych wykrojników. Ploter standardowo jest wyposażony w dwa noże wleczone, kółko bigujące oraz opcjonalnie w nóż oscylacyjny, nóż aktywny, kamerkę CCD czytającą znaczniki.
Dodatkowo dostępne będą urządzenia z segmentu Light Prodction od Canon, Fuji i Konica Minolta.
Urządzenia są dedykowane dla użytkowników wymagających elastyczności, wysokiej jakości, odpowiedniego pasowania w druku dwustronnym, stabilności kolorystycznej oraz kontroli nad color managmentem. To rozwiązania dla drukujących miesięczne wolumeny na poziomie 10.000 do 50.000 przelotów miesiecznie.